Garancije i reklamacije

U slučaju da imate bilo kakvu reklamaciju na proizvod ili našu uslugu, budite slobodni da nas kontaktirate. Putem telefona ili email-a ćemo najbolje rešiti bilo koji problem do kog eventualno može doći.

Telefoni: 062/8370338; 062/8544432
e-mail: info@helenadia.rs

Reklamacije za proizvode isporučene u inostranstvo se mogu podneti isključivo u slučaju kada je isporučeni proizvod oštećen, nekompletan ili ne odgovara specifikaciji narudžbine. Reklamaciju možete izvršiti telefonom, poštanskim pismom ili mailom. Podaci za kontakt nalaze se na stranici Kontakt. U slučaju da je reklamacija kupca na kupljeni proizvod opravdana i da se prodavac i kupac ne mogu drugačije dogovoriti kupac može da vrati proizvod, dok će naša prodavnica izvršiti povraćaj novca Obavezno je navesti da se povraćaj sredstava vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj na račun korisnika kartice.

Reklamacije za proizvode isporučene u Srbiji se mogu podneti isključivo u slučaju kada je isporučeni proizvod oštećen, nekompletan ili ne odgovara specifikaciji narudžbine. Reklamaciju možete izvršiti telefonom, poštanskim pismom ili mailom. Podaci za kontakt nalaze se na glavnoj stranici sajta. U slučaju da je reklamacija kupca na kupljeni proizvod opravdana i da se prodavac i kupac ne mogu drugačije dogovoriti kupac može da vrati proizvod, dok će naša prodavnica izvršiti povraćaj novca na tekući račun kupca.